Създадено през 1969
Създадено през 1969

Sencor е учредена в Япония през 1969 г. Днес, SENCOR доставя над 1000 типа продукти в шест асортиментови групи до над 55 държави по целия свят.

Повече за Sencor


Accessories
Accessories

 

Accessories


SENCOR започва продажби на пазара в САЩ, SENCOR е проектиран в Европа

Европейският производител на електроника за потребителя Sencor, чиито продукти са на разположение в над тридесет държави в Европа и Азия, обяви намерението си да навлезе на пазара в САЩ. Марката ще се представи на първите клиенти на международното изложение за нови продукти в Маккормик Плейс в Чикаго през март, където марката ще представи последните продуктови тенденции и аксесоари за дома на едно място. Представителите на Sencor планират да разработят напълно своето представяне за пазара на САЩ в рамките на две години и да утроят глобалния оборот на компанията за период от пет години.
Sencor, чиято история датира от 1969 г., произвежда широк диапазон от домашни уреди, включително електроника за потребителите и мобилни телефони за европейските и азиатските пазари. От 2002 г. когато европейска компания я закупи, нейните продажби растат година след година. Днес марката включва над 1000 продукта и е сред най-динамичните марки на пазара за потребителска електроника. Измежду най-желаните и най-добре продаващи се продукти на Sencor традиционно са тези за приготвяне на храна (стационарни и имерсионни блендери, кухненски роботи), прахосмукачки, продукти за готвене (електрически кани, тостери, уреди за готвене на ориз, грилове), следвани от персоналните везни, дигиталните манометри, индукционните уреди за готвене, а също и електронните продукти за забавление (телевизори, радио, мултимедийни устройства) и аксесоари.

 Sencor е сред много популярните марки за домашни уреди не само в Чехия, където се намира главната квартира. Това е марка номер 1 по отношение на продажбите в категорията на дребни домашни уреди, надминавайки през последната година Филипс (според GFK 01-10/2013). Tя е придобила доминантната си позиция в областта на домашните уреди и електрониката не само поради разнообразното си продуктово портфолио, изпълняващо потребностите на клиента, но и по-специално поради качеството, приемливите цени и иновативния дизайн. В сравнение с конкурентните марки Sencor е изключителен с многообразието от богати цветове върху избрани уреди, които подчертават цялостната концепция на дизайна на вашата кухня и дом. Продуктовото предлагане за пазара в САЩ ще се базира на тези силни атрибути.

"Ние сме готови да инвестираме в производството на нови продукти, предназначени специално за пазара в САЩ. Нашето намерение е да комбинираме нуждите на пазара в САЩ с иновативния дух на нашата марка, като ние ще продължим да предлагаме нови продукти, вдъхновявани от нуждите на нашите клиенти. Тези клиенти и техните изисквания са нашият двигател и нашата сила на полето на конкуренцията, като ние винаги взимаме под внимание средата, в която работим" казва Роберт Шимъл, главният директор за международна търговия.

Иновация, дизайн и 6-годишна гаранция на двигателите при избрани модели
 Sencor винаги е изграждал успеха си върху сложния дизайн, широкото продуктово портфолио и качеството на домашните уреди и електрониката. Той доказва качеството на своите ключови модели прахосмукачки и ръчни блендери като дава 6-годишна гаранция на двигателите. Сред своите конкуренти Sencor изпъква и по отношение на дизайна, като много от домашните уреди са изготвени в 9 наситени и оригинални цвята.

 Наред с водещите продукти, стартирани на пазара в САЩ, ще бъдат ръчните блендери, блендерите за маса, електрическите кани, прахосмукачките, кухненските и лични везни, а също и дигиталните манометри и индукционните готварски уреди.

 Ключови продуктови иновации, навлизащи на пазара по целия свят, са серия от мултифункционални миксери за маса в 9 цвята, серия от умни електрически кани с регулиране на температурата SWK 1274RD. Тези продукти се съревновават за престижната награда за иновации в горепосоченото изложение за нови продукти.