Създадено през 1969
Създадено през 1969

Sencor е учредена в Япония през 1969 г. Днес, SENCOR доставя над 1000 типа продукти в шест асортиментови групи до над 55 държави по целия свят.

Повече за Sencor


Accessories
Accessories

 

Accessories


Maрката Sencor

SENCOR е организация за потребителска електроника, основана в Япония в края на 60-те години на миналия верк и постигнала престижен статус в областта на аудио технологиите.  В началото на 90-те години на миналия век когато SENCOR стана европейска марка, многообразието от продукти се разшири значително. SENCOR е марка, която свързва японската традиция на модерни технологии с модерните тенденции на удобен начин на живот, допълнени с емоции, индивидуалност и забавление. Организацията е известна с широкия си набор от продукти, дизайн, иновация и внимание към детайла.

ИСТОРИЯТА НА SENCOR

  • Компанията е основана в Япония през 1969 г. по време на японското електронно чудо.
  • Името произлиза от комбинирането на японския термин "sen", значещ хиляда и латинският термин "cor" - сърце.
  • Логото изобразява буквата "o" като червена точка – символ на изгряващото слънце и обещание за качество.
  • Философията на марката е насочена към хората, вниманието и продуктите, които са удобни за употреба.
  • 1972. Пробив с първия многолентов касетофон от SENCOR.
  • 70-те години на миналия век донесоха експанзията в Азия и Европа и записващите касетофони на SENCOR се радваха на успех във Великобритания.
  • Изключителното ниво на разработка зад продуктите на SENCOR позволява да се въведе революционна и напълно нова технология – "обратна" функция при касетофоните или двукасетъчни касетофони, които могат да извършват запис.
  • SENCOR представи чисто нов продукт – автомобилният касетофон и стана водеща марка в производството на автомобилни касетофони.
  • Компанията извършва преместване в Европа в началото на 90-те години, логото се променя
  • В началото на 21 век многообразието от продукти бързо нараства като SENCOR сега произвежда широк диапазон от потребителска електроника и открива напълно нови артикули.
  • Все повече се набляга на дизайна, цветовете, опаковката и постоянната иновация.
  • Днес, SENCOR доставя над 1000 типа продукти в шест асортиментови групи до над 55 държави по целия свят.
  • Историята, която започна през 1969 г., продължава. И продължава ударно.

История

Произход

onas_1.jpgИсторията зад марката SENCOR започна над 20 години преди създаването й. Япония разглеждаше въпроса как да стартира ударно икономиката си, разрушена от войната и един от начините за това беше чрез подкрепено от правителството закупуване на ноухау от САЩ и Европа, за което японците инвестираха над милиард долара. Чисто нов старт се издигна над Япония - електрониката. Компаниите от преди войната (Панасоник, Хитачи, Шарп) бяха подкрепени от нови компании - Сони, Акай, Санио, Айва и през 1969, SENCOR. И в края на 60-те години на миналия век по време на агитация и революционна промяна по целия свят, в Япония нещата се промениха значително за електронните компании. Внесените технологии не можеха да се справят с търсенето, което водеше до изоставане и задачата беше революционно стартиране на собствено изследване и разработка в Япония, откриване на нови технологии и нови продукти. Японското технологично чудо можеше да започне.

1969 г. - годината която промени всичко

onas_2.jpgАвторът Роб Къркпатрик посочи, че 1969 г. е "Годината, която промени всичко". Американците стъпиха на луната, руснаците покориха Венера. Интернетът бе роден - първият компютър бе свързан към мрежата. Първото изкуствено сърце бе трансплантирано. Войната във Виетнам бе в разгара си и спонтанните антивоенни демонстрации ставаха все по-силни, като намериха изражение във фестивала в Уудсток.

Пънкът се роди.

... И по време на тази верига от събития насред неспокойните и бунтовни времена в Япония бе учреден SENCOR. Maрка с хиляда сърца (SEN е японската дума за 1000, COR е латинската дума за сърце). Всеки трябва да вложи цялото си сърце в това, което прави, иначе никой няма да може да успее. Смели сърца, желание и ясна представа бяха добавени към традиционната японска дисциплина, работна етика и перфекционизъм. Малко червено слънце (буквата "О") се появи в логото. Това е един от най-значимите символи в Япония, страната на изгряващото слънце. За SENCOR, обаче, тази "червена точка" е също така и ангажимент: "Качеството на нашите продукти скоро ще бъде сравнимо с абсолютното мнозинство от елитните световни марки" (към момента, в който Blaupunkt е представен със своята легендарна синя точка в логото).

onas_3.jpg

1970 - експанзия

Светът се занимава с нефтената криза през 70-те години, но японските електронни организации продължават своя възход. SENCOR е една от тях. Беше ясно от самото начало, че марката знае точно къде отива. Качеството е електронния сектор бе абсолютна необходимост, SENCOR бе ориентиран към целите и включи допълнителни атрибути - иновативност и многообразие, различен и оригинален дизайн, цветове, уникални свойства и наличности, защото от самото начало фокусът на SENCOR бе върху хората, а не върху снобите, колекционерите или любителите на техниката. Компанията започна да изнася в Азия и Европа и постепенно разшири пазарите си на всичките пет континента.

Касетофоните и автомобилните касетофони на SENCOR станаха хит във Великобритания и бързо след това и в цяла Европа. Най-големият еволюционен триумф на SENCOR бе първият и в много отношения революционен многолентов стерео касетофон, представен още през 1972 г. Разработчиците от SENCOR бързо внесоха и други революционни технологии, включващи "обратната" функция за касетофоните, двукасетъчните касетофони, които могат да записват или мобилната Hi-Fi система - една от първите преносими Hi-Fi системи със система за намаляване на шума Dolby NR®. SENCOR дава на Европа нов достъп до автомобилните радиоапарати и представя чисто нов продукт - автомобилен радиоапарат с касетофон.

Продукти с душа, изготвени със сърце

Технологията не бе единствената движеща сила зад SENCOR. Това беше също и горепосоченото сърце. SENCOR настояваше хората да се забавляват при използването на продуктите му. И затова беше много важно за продуктите да имат оригинален и интересен дизайн, да са лесни за употреба и интуитивни, да не залагат на хладната елегантност, а напротив - продуктите да предлагат цветови вариации, давайки на потребителя правото на индивидуализиране и създаване на връзка между човека и технологията. Мотото на SENCOR по това време беше - Защо човек да не се наслаждава на своите електронни устройства? И това мото остава такова и до днес.

onas_4.jpg

90-те години - преместване в Европа

През 90-те години на 20 век SENCOR стана европейска компания. Тя се управлява от Европа, продуктите се произвеждат в Азия и в европейски държави, обаче неговото сърце остава на мястото си - в Япония. Логото на SENCOR се променя, но продължава да признава най-доброто от традициите, извлечени от японското технологично чудо и последователно да следва плана за развитие, разработен от основателите на компанията. Светът се промени, стана по-малък, но визията и желанията останаха същите. Основата на това, в коя посока се насочва марката SENCOR, е в комбинацията от японски традиции и качество с европейски бизнес интелект. Сърцето отново има място на предния ред. И ако някой каже, че емоциите нямат място в бизнеса, той наистина греши.

Днес

onas_soucasnost.jpg

Многообразие и иновация

Днес SENCOR фокусира върху няколко тенденции, които го правят екслузивна марка на световния пазар. Първо и основно - това е широкият диапазон от продукти. Както бе случаят в Япония през 70-те години и по целия свят в началото на третото хилядолетие (SENCOR сега доставя продукти до над 55 държави по целия свят, sENCOR реагира на всички текущи теми и постоянно разширява своето портфолио от продукти, което днес съдържа повече от хиляда артикула в шест продуктови категории (потребителска електроника, таблети и телефони, офис, електроника за автомобили, кухненско домакинство, здраве и красота) и всеки месец все повече продукти се добавят към продуктовата гама.  И докато другите марки постоянно говорят за иновации, SENCOR постоянно ги въвежда в своя диапазон от продукти.

Дизайн и цветове

Дизайнът също е много важен. Само продуктите и тяхната опаковка. За определени продуктови категории SENCOR предлага най-широкия диапазон от цветове. Цветовете си подхождат перфектно, така че всеки един от десет различни клиента, които купуват нещо от един и същ цвят, например лилаво, може да е сигурен, че ще има същия нюанс като останалите. SENCOR реши да се оттърве от меланхоличните и консервативни бледи кухни и апартаменти, внасяйки цветове и индивидуалност в картината. Всеки може да демонстрира своята персоналност чрез избора на цвят. Ето къде е родена връзката между човека и електронното устройство и къде се затвърждава от функционалността, лекотата на употреба и отличното сервизиране. И, разбира се, наличността, защото когато говорим за ценова политика, SENCOR се придържа към следното правило: Качество на подходяща цена – нито стотинка повече! Продуктовите опаковки също се разглеждат като неконвенционални и индивидуализирани. Опаковката показва продукта точно такъв, какъвто е, включително и точно цветово изображение.


Отворена галерия